My dead naked body can be yours, I have such a strong desire to be killed and turned into a piece of meat that will unquestioningly serve your sexual desires, please kill me![]()
you don`t deserve this bro, you are literally sick for all your passed traumas, you need to cure yourself, good luckI often have erotic fantasies about my death or how someone kills me in cold blood because I didn't deserve to be in this world anymore because of my unforgivable mistakes, that's why I was dehumanized and my corpse was thrown into a garbage container
Eu mato, mas não estrupo...Quem quer gozar no meu cadáver nu, eu me entrego a você que quer, ah sim, mas eu ainda estou vivo, então preciso ser morto por alguém![]()
Me agrada este chicoMe excito mucho sexualmente con la idea de que me maten, pero seguro que si eso sucediera moriría de un miedo convulsivo, porque seguro que cambiaría de opinión a mitad de camino, pero ya sería demasiado tarde porque ya me habría convertido en un pedazo de carne. Ya me estoy corriendo en los pantalones cuando pienso en mi muerte así
Totally agreed the sexiest part is when you change your mind, then you slowly lose consciousness and your body starts to twitch uncontrollably and in a few moments you are already turned into dead meat (the new function of your dead body is to make someone happy who sees eroticism in corpses)Me agrada este chico